Produkty Objednavky Reklamácie Ostatné otázky

 

Bol mi doručený poškodený balík. Ako postupovať?

Ak si všimnete, že je zásielka poškodená, prevezmite ju, ale otvorte v prítomnosti kuriéra s ktorým spíšte reklamačný protokol. Počas 7 pracovných dní vám pošleme nový tovar bez dodatočných platieb alebo vám vrátime peniaze. Ak nájdete poškodenie po odchode kuriéra, bohužiaľ nebude poškodenie zásielky ani reklamácia prijatá.


Na produktu je závada. Čo mám robiť?

Ak si po doručení zásielky všimnete, že tlač má technické kazy alebo má produkt napríklad zlý rozmer, nesprávny materiál či sa jedná o neúplnú sadu, vyplňte prosím formulár nižšie a problém vyriešime. Bude vás kontaktovať náš pracovník a dohodnete sa na ďalšom postupe. Pokiaľ sa jedná o našu chybu, počas 7 pracovných dní vám pošleme nový tovar bez dodatočných platieb.

Za technickú závadu sa nepovažujú rozdiely vo farbe spôsobené farebným rozlíšením počítačových monitorov.


Tovar sa mi nepáči. Môžem ho vrátiť?

Samozrejme. Ku každej objednávke pristupujeme individuálne a snažíme sa, aby boli naši zákazníci maximálne spokojní. Pokiaľ však nesplníme Vaše očakávania, máte možnosť vrátiť objednaný tovar počas 30tich dní od doručenia bez udania dôvodu. Vrátenie tovaru je možné len vtedy, ak je vrátený nepoškodený obal s kompletným obsahom.


Pri vrátení tovaru máte na výber z troch možností:

   • Pošleme opravenú objednávku podľa Vašich pokynov.
   • Pošleme novú objednávku za rovnakú cenu.
   • Vrátime Vám peniaze späť na váš účet do 14 pracovných dní.

 

Pokiaľ chcete vrátiť tovar, vyplňte prosím nasledujúci formulár

Názov či kód tovaru

Ak nepoznáte číslo objednávky, vyplňte číslo faktúry

Prípadne prosím vyplňte: "vrátenie bez udania dôvodu"

Na toto číslo Vám vrátime peniaze pri kladnom vybavení reklamácie

Iba v prípade kedy chcete peniaze poslať na účet vedený v zahraničí.